ni la bila takde keje nak buat...mula la bnda2 kreatif dtg...tgh syok layan komik yu yu hakusho...dapat lak ilham nk buat bnda ni...disbbkan ada ilmu photoshop dalam kepala otak ni...ni la yg terjadi...hasil keje yg mmg aku suke...

sepanjang tempoh aku hasilkan bnda tak seberapa ni...kepala otak aku terfikirkan seseorg...seseorg yg dah lama aku tak jumpa...teringin jugak utk jumpa...teringat zaman silam...kalau la boleh dibawa balik zaman silam tu ke masa sekarang ni...alangkah bahagia nyer idup...tapi aku blom bersedia utk jumpa seseorg tu...biarlah...biar masa tentukan...yg pasti bukan skarang...aku blom bersedia...

Merindukanmu_DMasiv

saat aku tertawa di atas semua
saat aku menangisi kesedihanku
aku ingin engkau selalu ada
aku ingin engkau aku kenang

selama aku masih bisa bernafas
masih sanggup berjalan
ku kan slalu memujamu
meski ku tak tau lagi
engkau ada di mana
dengarkan aku ku merindukanmu

saat aku mencoba merubah sgalanya
saat aku meratapi kekalahanku

dengarkan aku ku merindukanmu