dah lama tak bercerita dgn J...semalam sempat jugak aku bercerita dgn dia...pada aku mmg takde hal2 yg menarik pon yg berlaku kecuali apa yg akan berlaku nx week...apa yg akan berlaku nx week...emmm...tak leh citer skarang...nx week baru bercerita...semoga semuanya berjalan lancar...you will when you believe...just believe...

cerita pasal J...J ada skandal dgn seorg pompuan...dan pompuan tu adalah kawan lama dia+ex lama dia+isteri kepada seseorg...dan pompuan tu bernama T....perkara pertama yg keluar dr aku..."Ko giler ke J..." kata J...T yg cari dia...rasanya ada prob ngn suami dia..walaupon T tak cakap ape2...tapi aku dgn J boleh agak la...sbb masa J ada affair dgn T...masa tu T dah bertunang...mmg dorg kawan lama...tapi dah lama tak contact...

masa mula2 ada affair...J tak tau yg T dh bertunang...bila dah tau J cam ragu2 nk teruskan...tapi disbbkan J yg mmg playboy...apa dia kesah...bukan dia nk kawen dgn T pon...so J teruskan jer....sampai satu tahap dah kantoi dgn tunang T...dorg stop sbb T senyap camtu jer...J pon tak kesah sgt...

skarang ni T datang cari J balik...ape ke de hal la T ni...nt kang kalau suami dia tau camner...senang je...cam dulu jugak la...senyap trus dr J...J mmg tak kesah...sbb pada J...T tu sekadar stok isi masa lapang...macam2 la J...bila aku tanya skarang ni serius dgn siapa? walaupon aku tau jawapannyer...sajer je tanya mana tau kot dh terjumpa yg sejati hahaha...

J mmg tak pernah serius dgn sesiapa kecuali cinta sejati n sampai mati dia...sorg awek yg bernama D...cinta yg tak kesampaian dgn D...tapi aku tau mmg dgn D sorg je J betul2 serius smpai kalau boleh nk kawen dgn D...tak penah lagi aku dgr J bercerita soal kawen dgn mana2 awek yg dia kenal...D sgt2 istimewa pada J...

aku tanya perkembangan D pada J...J kata tak tau...dah lama tak dgr kabar brite...ada gak dia buzz kat ym tapi D senyap je...J kata dia dapat rasa D cam ada prob skarang ni...tak tau la prob apa...sbb J kata dia rasa cam tak sedap ati n rasa cam tak kena...slalu nyer kalau dia rasa camtu...mesti ada kaitan dgn D....giler punya firasat...sejak bila ntah J percaya bnda2 camtu...tapi takleh nak kata gak sbb J kenal D dah lama...lagipon dgn D jer J ada feel sepenuh hati...maybe ada instinct la kot...aku pon tak tau la....

aku tanya pasal Z...awek yg masih mengharapkan cinta J walaupun J dah tak nak kat dia sbb Z slalu buat hal...J kata ada gak la kdg2 Z call + sms + ym...tapi dah nama pon J...dia bukan kesah sgt...kata J, feel kat Z dah expired date...hahaha....kira Z la awek pertama yg masuk stok feel yg dh expired date...tak pnah lagi aku dgr feel J expired dgn ex2 dia yg lain...slalu kalau ex2 dia cari dia balik...dia ok je...contoh skarang ni T...ok je J layan T...mmg nmpak sgt J tak leh blah dah dgn Z...macam2 la J...

dgr cerita J...rasanya J dgn sorg awek ni...nama nya N...baru2 kenal...tapi kata J...takde feel pon lagi...suke2 je....sejak bila lak kna ada feel...macam la dgn awek2 sblm ni kecuali D, J ada feel dgn dorg smua...ntah la J ni...yg pasti aku tau jauh di sudut hati J...J sntiasa mengharapkan D kembali pada dia walaupun J sendiri tau...dan aku pon tau gak...perkara itu tak mungkin terjadi...tapi nothing is impossible kan...apa2 je lah...asalkan ko bahagia J.....

yg pasal T tu...jaga2 skit...kang tak pasal2 kna belasah dgn suami T...