ari ahad 4 april 2010...berlangsungnya Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2009...anugerah wajib tgk...sbb aku tau CT ada...hehehe...walaupon aku tak vote...tapi aku yakin CT akan menang...

pembukaan dari faizal tahir dan bunkface...biasa2 jer sbb aku minat biasa2 jer kat dorg hehehe...pengacara yg bez iaitu Kak Engku dan Sharifah Shahira...bez..bez...Tahniah kepada Kak Engku dan Shira yang berjaya memeriahkan majlis. Memang terbaik!!!

ni senarai pemenang n org2 yg aku bajet menang tapi tak menang huhuhu...

1. Anugerah Pengacara TV Lelaki Popular – Aznil Haji Nawawi (dah agak dah..memang layak pun)

2. Anugerah Pengacara TV Wanita Popular – Fara Fauzana (dah agak dah..memang layak pun)

3. Penyampai Radio Lelaki Popular – Faizal Ismail (dah agak dah..memang layak pun)

4. Penyampai Radio Wanita Popular – Fara Fauzana (dah agak dah..memang layak pun)

5. Penyanyi Duo/Artis Berkumpulan – Bunkface (bajet Meet Uncle Hussein & Black yg menang)

6. Artis Komedi Lelaki Popular – Nabil Raja Lawak (dah agak dah...tapi zizan pon ada peluang dapat)

7. Artis Komedi Wanita Popular – Noorkhiriah (dah agak dah..semangat gile ucapan dia)

8. Artis Baru Lelaki Popular – Black Mentor (dah agak dah...memang layak pun)

9. Artis Baru Wanita Popular – Yunalis Zarai (dah agak dah)

10. Pelakon TV Lelaki Popular – Remy Ishak (aku bajet fahrin yg menang huhuhu)

11. Pelakon TV Wanita Popular – Tiz Zaqyah (dah agak dah...citer nur kasih punya penangan)

12. Artis Nasyid Popular – Rabbani (dah agak dah)

13. Penyanyi Lelaki Popular – Aizad (dah agak dah..memang layak pun)

14. Penyanyi Wanita Popular – Siti Nurhaliza (sgt..sgt..dah agak dah..hehehe)

15. Pelakon Filem Lelaki Popular – Que Hailar (bajet farid kamil...tp aku suke kalau aaron yg menang huhuhu)

16. Pelakon Filem Wanita Popular – Liyana Jasmay (dah agak dah...lisa surihani pon ada peluang)

17. Anugerah Sepanjang Hayat – Datuk Khadijah Ibrahim (tak leh nk agak...hehehe)

18. Anugerah Bintang PALING Popular Berita Harian – Datuk Siti Nurhaliza (sgt..sgt...sgt..dah agak dah...tahniah, tahniah dan tahniah lagi)

sebahagian daripada pemenang-pemenang ABPBH 2009