Hari ni 11 Januari 2010...
(actually semalam sbb skang ni nk dkt pkul 2am so dah masuk 12hb la kan)
Tak lain dan tak bukan...ari ni bday seseorg yg aku ske sejak aku kecik lagi..sejak dia kluar tv aku dah ske kat dia nie...sampai la sekarang...bukannya xde artis lain yg muncul sepanjang tempoh aku membesar tapi entah la...ct jugak tetap jadi pojaan hatiku...lagipon maybe sbb dalam diri aku ni ada elemen kesetiaan yg lebih...bila dah ske kat seseorg tu...ske kat org tu jer la...setia betul...kiranya aku bukan lah peminat ct yg fanatik...sbb aku pon xde la tau smua lagu ct sjak 1st album...tp kalau lagu ct kluar radio, walaupun aku x tau lagu apa tp aku tau ct yg nyanyi...aku knal suaranya...suara yg bisa meruntun jiwa...senyuman yg bisa melenyapkan segala keresaan di jiwa...klasik betul ayat aku...masa skolah dulu x blaja sastera pon hahaha...walaupun aku bukanlah peminat fanatik ct...tapi aku adalah peminat setia ct...belum ada sesiapa lagi yg mampu menggugat kdudukan ct...carta no 1 nih hehehe...

kepada ct...aku ucapkan selamat hari lahir...semoga sentiasa bahagia dan dimurahkan rezeki...kejayaan sentiasa milikmu...

ucapan ct di facebooknya...(aku pon salah sorg yg wish..hikhik)
Terima kasih atas ucapan, ingatan dan doa anda pada hari lahir Siti hari ini....31 tahun, melalui banyak perkara dalam perjalanan hidup...dan Siti bersyukur kerana masih diberikan ruang utk bernafas hingga ke hari ini..Alhamdulillah....